czwartek, 8 stycznia 2015

Zimowy kolor

Czy zastanawialiście się kiedyś jaki kolor najbardziej kojarzy wam się z zimą? Zapewne dla większości z was jest to biały, bo biały jest śnieg:) ale nie dla mnie. Jeśli wyobrażam sobie zimę (nasza aura płata nam figle i chyba tylko to nam pozostaje) to widzę wieczór, kubek gorącego kakao, ciepłe kapcie, wełniany koc i wesoło iskrzące płomienie w kominku. 

Jeśli jeszcze się nie domyślacie to podpowiem wam. Najbardziej zimową barwą dla mnie, jest kolor tego gorącego kakao, karmelowego ciasta, które stoi na stoliku i tej kawy z mlekiem, którą pije siedząc tuż obok mnie, moja mama. Oświetla nas ogień w kominku i mam wrażenie, że pokój w którym jestem jest najbardziej przytulnym pomieszczeniem na świecie. Bo prawdę powiedziawszy w tym momencie dla mnie tak właśnie jest.


źródło: http://www.houzz.com/

źródło: http://www.shelterness.com/




1 komentarz:

  1. Bardzo ładne mieszkanie. Żałuję jednak, że nie ma zdjęcia z zasłoniętymi roletami. Chętnie zobaczyłabym jak one wyglądają w całości. W przyszłości chciałabym miec podobne lokum.

    OdpowiedzUsuń