wtorek, 19 stycznia 2016

Moja hipokryzja czyli doniczkowe DIY

Jakiś czas temu zdałam sobie sprawę, że moje wizualizacje pomieszczeń nigdy nie są kompletne bez jakiegoś zielonego kwiatka tu i ówdzie. Logiczne, nadają ciepły i domowy charakter wnętrzu, wnoszą pierwiastek życia - ogólnie same zalety. Cóż za hipokryzja, w projektowanych  salonach stoją wielkie donice z kwiatami a u mnie nawet malutki kaktus nie rośnie.

Dłużej nie myśląc postanowiłam to zmienić. Wsiadłam w samochód i wyruszyłam na poszukiwanie doniczek i kwiatów. Zbyt długo to nie szukałam. Moje objawienie przyszło około godziny 20,30 więc jedyny sklep jaki był otwarty w mojej mieścinie to Lidl. Na oszałamiający wybór doniczek rodem z Ikei liczyć nie mogłam, a jeśli chodzi o zielone wypełnienie to stwierdzam że decyzja został podjęty za mnie - sukulenty, dwa rodzaje do wyboru. Może i dobrze bo wiadomo kobieta niezdecydowaną jest.

W drodze powrotnej postanowiłam, że za doniczki służyć mi będą słoiki. Proste i genialne :)
Jako element dekoracyjny kawałek sznurka i nic więcej do szczęścia nie potrzeba.
Moja hipokryzja odeszła w niepamięć ! Mam kwiatki które zdobią :)







Pozdrawiam N

16 komentarzy:

  1. Problemem w moim mieszkaniu jest to, że mam okna do samej ziemi a mieszkanie wychodzi na jedną stronę. Przez to nie mogę niczego postawić pod oknem, bo zaraz ktoś przewraca, a w głębi mieszkania wszystko usycha, bo mało światła.. Ale doniczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) I bardzo pomysłowe. Aniu, może spróbuj z większymi roślinami, skoro masz okna do ziemi? Większe będą lepiej widoczne i raczej nikt nie przewróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwyczajna rzecz, a świetnie wyszła. Nie wpadłabym na to by słoiki wykorzystać jako doniczki.
    Owszem u mnie były robione już lampiony ze słoików jednak na doniczki bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie i prosto :) takie pomysły lubię najbardziej i sama wdrażam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prosto i ciekawie, ja tam lubię takie rozwiązania, szczególnie właśnie na zielone, pełne życia roślinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda całkiem fajnie, szkoda tylko, że nie pojawiają się ostatnio nowe wpisy...

    OdpowiedzUsuń
  7. to już będzie prawie rok odkąd nic się nie pojawia??? Może jakiś rocznicowy wpis chociaż?

    OdpowiedzUsuń
  8. też sobie takie doniczki eko zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mam takie na świeczki i też się to pięknie komponuje muszę powiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy i oryginalny pomysł na doniczkę. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł dość oryginalny i wygląda to naprawdę interesująco. Na pierwszy rzut oka wygląda to dość prosto, jednak w prostocie tkwi piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis :) też jestem za tym, aby w każdym pomieszczeniu znajdowała się jakaś roślina :) Uwielbiam je i uważam, że w domu jest ładniej, gdy można znaleźć zielony element. Co prawda mój ostatni zakup był do ogrodu, ponieważ były to sadzonki miskanta olbrzymiego, ale każda roślina jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowo! Świetne wykonanie, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! ;) Super to wygląda. Nigdy nie pomyślałabym, że można kwiaty trzymać w słoikach, a ciekawie się to prezentuje. Ja właśnie teraz na wiosnę chcę kupić kilka kwiatów i zastanawiałam się nad aranżacją, ale podsunęłaś mi nowy pomysł. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń